Mangostyn Shamelin

Online Biz : Minuman Pati Buahan Top SuperFruits

Alahan adik Armin

Posted by ddrn di Januari 11, 2010

Saya mempunyai anak berusia 5 tahun yang menghidapi alahan.  Setiap hari hidungnya tidak pernah kering dan selalu berair, saya berasa risau dengan masalah yang dihadapinya dan dia membesar tidak sama seperti kanak-kanak lain yang sihat tanpa mempunyai masalah hidung berair. Kadang kala dia sukar untuk bernafas disebabkan hidungnya yang tersumbat.  Sejak saya memberi anak saya minum Shamelin Mangostyn Juice ini, belum habis sebotol, saya dapati hidungnya kurang mengeluarkan cecair malah anak saya semakin aktif bermain seperti kanak-kanak lain.  Saya akan terus memberikan anak saya minum Shamelin Mangostyn Juice ini supaya saya dapat melihat anak saya membesar dengan sihat dan cergas.

Tinggalkan Jawapan

 
